Symbol:


Wydział:
Urząd Stanu Cywilnego

Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia z dnia 29 września 1986 r. - Prawo o aktach stanu cywilnego (tekst jedn. Dz. U. z 2011 r. Nr 212, poz.1264)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1282)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczania oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, zaświadczeń i protokołów (Dz. U. z 1998 r. Nr 136, poz. 884 ze zm.)


Opłaty:
Opłata skarbowa za wydanie decyzji wynosi - 39 zł
w kasie Urzędu w godz. 8.00-15.00 lub przelewem na konto Urzędu Gminy Kotuń Nr 83 9224 0007 0020 0006 2000 0020


Termin odpowiedzi:
Do 30 dni od daty wpływu wniosku

Jednostka odpowiadająca:
USC

Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Wojewody Mazowieckiego, za pośrednictwem Kierownika USC w Kotuniu w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

Uwagi:
Wniosek o uzupełnienie aktu stanu cywilnego składany osobiście, za pośrednictwem osoby upoważnionej lub drogą pocztową.

Dokumenty